maanantaina, huhtikuuta 18, 2011

Hyvää hopeahääpäivää, kulta!

Minä: Huomenta, onkos tänään jotain erityistä?
Hän: Ei, ihan normipäivä, flunssaa pukkaa.
Minä: Hyvää hopeahääpäivää, kulta.
Hän: Ai, miten se tällain maanantaina? (Hymy)
Minä: Jaa-a, eikö ole hämmentävää. (Hymy)
Hän: Yhtään muistanu. Miksei missään ollu keltaisia lappuja seinällä.
Minä: Niinpä. Tuot sitten kukkia illalla, jos muistat. Ajele erityisen varovasti ja hyvää työpäivää.
Hän: Oikeestiko me oltiin tosiaan Lapissa viikko ennen Vappua eikä ollut noin sohjoista?
Minä: Oikeesti oltiin. Silloin oli vuodet kylmempiä. 
Hän: Näkemisiin. (Lähtee töihin.)

Kevät on tullut etukuistillekin.
---

3 kommenttia:

- Tuija - kirjoitti...

Niin ne yhteisetkin vuodet vierii.....ja paranee vanhetessaan. Tietää, vaikkei joka kerta mainitakkaan....jo pelkkä hymy riittää.
Onnea yhteiselle elämällenne!

Anonyymi kirjoitti...

Kiva ruokkia kaloja! Aila

KaisaL kirjoitti...

Voi ihanaa teitä pupusia. <3 Onnea ja toinen samanlainen setti perään. :)