keskiviikkona, syyskuuta 05, 2007

Rytminmuutoksia

Uuden perheenjäsenen tulo on hiukan muuttanut aamurytmejä. Parempaan suuntaan.

Herään edelleen ensin ja päästän kaikki koiruudet pikapisulle. Sillä aikaa hoitelen saman homman itsekin ja teen pika-aamupesuni. Seuraavaksi otan koirat sisään ja ruokin ne. Kun ne syövät, minä puen ekat vaatteet päälleni ja lähdemme yhdessä siirtämään hevoset laitumelta ja antamaan niille aamupöperöä ja raikkaat vedet.

Kun minä olen aamuhommissa tallilla, ukko hoitelee omat aamupuuhansa ja keittelee kahvit. Minä tuon lehden ja vuorotellen luemme sen.

Muutoskohta tulee tässä: Kun minä siirryn suihkuun, laittamaan konsulttihyntteet päälleeni sekä aamun töihin ja hupeihin tietokoneella (sähköpostit & blogi), pikkupeikko heräilee ihan itse, pukee päälleen ja lähtee Karman kanssa toiselle aamulenkille.

Ja eilisten synttäreiden kaffevieraiden pyynnöstä: lahja ja sen saaja. Lutusia ovat.


---

Kelle paljon annetaan, siltä paljon vaaditaan.

Ei kommentteja: